Ja sam nesto izmedju pogleda i dodira

By zozon blog - December 05, 2016


Znas
Ja sam nesto izmedju pogleda i dodira
Izmedju mira i rata
Izmedju greha i oreola
Ja nisam covek,nisam ni Bog

Mene svrstavaju u nesvrstane
Jer ne zelim nigde da pripadam

Ja sam nesto izmedju bluza i panka
Ja nemam korene,nemam ni krila
Ja sam nesto izmedju histericnog smeha i melanholicnog placa
Nesto izmedju razuma i bezumlja
Ja nisam ruza,nisam ni ambrozija
Ja sam nesto izmedju ljubavi i seksa
Nesto izmedju kafe i caja

Mene svrstavaju u nesvrstane
Jer ne zelim himne i zastave

Ja nemam svoju zemlju,nemam ni svoje nebo
Ja sam nesto izmedju jeseni i leta
Nesto ni gorko,ni slatko
Ja sam nesto izmedju ostrice noza i niti paucine
Nesto izmedju samara i poljupca

Mene svrstavaju u nesvrstane
Jer nemam nikog kome se molim

Ja sam nesto izmedju Balasevica i Bukovskog
Nesto izmedju vriska i muka
Nesto ni divlje,ni pitomo
Ja sam nesto izmedju smrti i zivota
Ja nisam dete,nisam ni zena
Nesto izmedju sna i budjenja
Nesto ni blizu,ni daleko

Ni pesnik,ni onaj ko cita.

Autor:Milica Rakićević

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара